среда, 9 сентября 2015 г.

ტრენინგის მერვე დღე

გადავხედეთ პროექტის პროცედურებს და შევიტანეთ მასში კორექტირება.ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე და მასწავლებლის, როგორც ფასილიტატორის როლზე.
გავეცანით განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეების პროექტში ჩართვის პრინციპსსხვადასხვა ენობრივი საფუძვლის მქონე მოსწავლეების საჭიროებების დაკმაყოფილებას. აგრეთვე განსაკუთრებული ნიჭით დაჯილდოვებული მოსწავლეებისათვი რა ტიპის ინფორმაცია უნდა იყოს მოძიებული დავალების შესასრულებლად და როგორ უნდა ჩავრთოთ ყველა მოსწავლე წარმატებით თემაზე მუშაობაში. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий